سرخط خبرها

متغیرهای یادگیری و کنترل حرکتی

متغیرها و پارامترها در یادگیری و کنترل حرکتی بهمراه آزمون های مورد استفاده

 

سایت ایران ارشد با استفاده از منابع خارجی و پایان نامه های ی صورت گرفته ، اقدام به ترجمه و جمع آوری متغیرهای یادگیری و کنترل حرکتی بهمراه آزمون های مورد استفاده ، برای دانشجویان رشته رفتار حرکتی و یادگیری حرکتی در تربیت بدنی کرده است .

اگر بدنبال متغییرها و پارامترها و ازمونهای در یادگیری و کنترل  رشد حرکتی  بصور آماده و طبقه بندی شده میباشد سایت ایران ارشد همه را بهمراه منابع ازمونها و متغییرها برای شما تدوین کرده که در زیر می توانید آنها را تهیه کنید.

بطور مثال : اکتساب یک مغییر است و این متغییر شامل پارامترهایی مختلفی از جمله نزدیکی به هدف -میانگین فاصله-نرمی حرکت وزمان و غیره می باشد و برای انداز گیری پارامترهای این متغییرها از چندین ازمون استفاده می شود مثل مقیاس سنجش نیروی حرکتی و غیره ….و منبع و پایایی و روایی این ازمون برای سنجش متغیر

 

متغیر پارامتر آزمون منبع
…. ….

 

همه این موارد بالا که شامل همه متغیر های کنترل و رفتار حرکتی  می باشد را سایت ایران ارشد بصورت دسته بندی تهیه و تدوین کرده که شما می توانید در زیر بصورت فوری تهیه کنید و در وقت تان صرف جوی کنید.

30000 تومان – خرید

محتوای فایل تهیه شده شامل:

سه فایل وورد و پی دی اف می باشدکه هرکدام بصورت مجزا شامل متغیرها و ازمونهای کنترل و یادگیری حرکتی بهمراه منابع ی باشد

 

4 دیدگاه

  1. کلی اینترنت رو زیر رو کردم تا اینکه فقط در سایت شما این متغییر های یادگیری و کنترل حرکتی رو با توضیحات کامل پیدا کردم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  2. علی معینی

    چقدر مرتب و کامل بود

    ممنون از سایت خوبتون

    متغییرهای یادگیری و کنترل حرکتی با آزمون و منابع رو فقط سایتد شما داره فکر کنم

  3. سلام .
    استادم تعجب کرد که اینهمه متغییر رو چطوری تو این زمان کم و بصورت مرتب و دسته بند با منابع جمع آوری کردم . واقعان ممنون از زحمات تون
    نوش جونتون
    این مبلغ برای این مطالب واقعان ناچیزه

  4. اینقد متغیرها زیاد بودن با چندتا از دوستام تقسیمشون کردم مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *